• אנגלית
  • רוסית
  • ערבית
  • עברית

המרכז הרפואי א.ר.ם – זכה בפרס על הצטיינות יתרה! מטעם הפקולטה לרפואה באוניברסיטת בן גוריון

28.5.2023

פורסם באתר MEDICOMNEWS חדשות הבריאות, בתאריך 28.05.2023

 

אסותא רמת החייל וא.ר.ם, המרכז הרב-תחומי לרפואת אף אוזן גרון, זכו בפרס דיקן הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בן גוריון על הכשרה קלינית של סטודנטים לרפואה

אסותא: “פעילות אקדמית היא חלק מהחזון שלנו. אנחנו עוסקים בהוראת סטודנטים מתוך תחושת שליחות”

מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו של בית חולים פרטי, המסונף לפקולטה לרפואה ומהווה בית חולים אוניברסיטאי, בו עוברים סטודנטים הכשרה במחלקות ההרדמה וטיפול נמרץ, במכון האונקולוגי, במרכז הרפואי א.ר.ם המתמחה באף אוזן גרון והכשרות נוספות שונות, כמקובל בבתי ספר אוניברסיטאיים ברחבי העולם.

את שיתוף הפעולה יזם יו”ר אסותא מרכזים רפואיים פרופ’ יהושע (שוקי) שמר כחלק מחזונו לפעילות אקדמית והוראת סטודנטים ומתוך תחושת שליחות. ביחד עם פרופ’ רועי לנדסברג, מייסד א.ר.ם ומנהל היחידה לניתוחים אנדוסקופים של האף, סינוסים ובסיס הגולגולת בא.ר.ם ופרופ’ אבי חפץ, מייסד א.ר.ם ומנהל היחידה לכירורגיה ואונקולוגיה של הראש והצוואר בא.ר.ם שהינו גם סגן דיקן הפקולטה לרפואה באוניברסיטת בן גוריון, הם פועלים בשבע השנים האחרונות במהלכן עברו למעלה מ-1,000 סטודנטיות וסטודנטים הכשרות, בעקבותן עברו בהצלחה את מבחני הרפואה והשתלבו במערכת הבריאות.

את אותות ההצטיינות מטעם דיקן הפקולטה לרפואה באוניברסיטת בן גוריון קיבלו מחלקת המטו-אונקולוגיה, המכון האונקולוגי של אסותא רמת החייל והמרכז הרפואי א.ר.ם – כל זאת בהסתמך על הציונים הגבוהים אשר קיבלו במשוב מהסטודנטים.

ידיעות אחרונות, מדור רכילות עסקית

 

פרופ' אבי חפץ, מייסד א.ר.ם, המרכז הרב-תחומי לרפואת אף אוזן גרון:

"מחקר והוראה הן אבני יסוד בשמירה על מצוינות קלינית. ההוראה תמיד בערה בעצמותינו ולכן, גם כשעברנו למערכת "פרטית" לכאורה, המשכנו בדרך זו.
החינוך למצוינות אך עם זאת, שמירה על חמלה ואמפתיה, הינם היסוד להתפתחותו של רופא ברמה הגבוהה ביותר. מצוינות בלבד אינה המענה האולטימטיבי ובהיעדר חמלה, צניעות וטיפול "בגובה העיניים" – התוצאה הסופית של הטיפול, לא תהיה הטובה ביותר. אני גאה להיות חלק מהמרכז הרפואי א.ר.ם, ששם לנגד עיניו לטפל בחולים ברמה המקצועית והאישית הגבוהה ביותר. גאה להיות שותף עם אסותא מרכזים רפואיים במתן הטיפול הזה וכמובן עם אוניברסיטת בן גוריון בתהליך הלימוד של סטודנטים לרפואה.

 

פרופ' אנג'ל פורגדור, דיקן הפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן גוריון:

מתוך שלוש מחלקות מלמדות, כל השלוש זכו בפרס הצטיינות בהוראה קלינית על סמך משובי הסטודנטים לרפואה. זהו בהחלט אות כבוד והוכחה למצוינות של אסותא רמת החייל והמרכז הרפואי א.ר.ם. בהתאם, אנו בפקולטה מוקירים ומעריכים מאוד את שיתוף הפעולה עם אסותא רמת החייל והמרכז הרפואי א.ר.ם.

 

יו"ר אסותא מרכזים רפואיים פרופ' יהושע (שוקי) שמר שיזם את הפרויקט מסר:

"כרשת בתי חולים פרטית, המעניקה רפואה ציבורית, פעילות אקדמית היא חלק מהחזון שלנו. אנחנו עוסקים בהוראת סטודנטים מתוך תחושת שליחות. חשוב לנו לחנך את רופאי העתיד וכרופא ברור לי גם שפעולה זו משפרת את האיכות הרפואית שלנו".

 

גידי לשץ, מנכ"ל אסותא:

"אסותא מובילה מצוינות מקצועית, ערכית ואנושית. את החתירה למצוינות מובילים אנשינו בלהט ובתשוקה מתוך הבנה שמצוינות זו מצילה חיים ופורצת דרך. ההשקעה של טובי מומחינו בהדרכת דור העתיד, ברפואה ובמקצועות הבריאות, היא בלב עשייתנו,  ובכך אנו מבטיחים לשמר ולמנף את איכות הרפואה והשירות באסותא ולהוות סביבת עבודה מיטבית".

 

ד"ר הדר מרום, מנהלת בית החולים אסותא רמת החייל:

"האיכות הקלינית והמצוינות בטיפול הרפואי בבית החולים נסמכים בראש ובראשונה על ההון האנושי של הרופאים ואנשי המקצוע, ולא פחות על הסביבה המאפשרת לצוותים פיתוח מקצועי, אקדמי ומחקרי. ברכות למחלקות ולאוניברסיטה".

 

הנהלת א.ר.ם ואסותא מרכזים רפואיים ודיקן ביה"ס לרפואה באוניברסיטת בן גוריון, מימין לשמאל: נעה מנלה (א.ר.ם), פרופ' שוקי שמר (אסותא), ד"ר גידי לשץ (אסותא), פרופ' אבי חפץ (א.ר.ם), פרופ' רועי לנדסברג (א.ר.ם), פרופ' אנג'ל פורגדור (אוני' בן גוריון), ד"ר הדר מרום (אסותא) וד"ר מנור שפריץ (אסותא)

 

צוות המרכז הרפואי א.ר.ם, מימין לשמאל: פרופ' רועי לנדסברג, שני שהם מנהלת השיווק, נעה מנלה מנכ"ל ופרופ' אבי חפץ

 

מקבלי אותות ההצטיינות מטעם אוניברסיטת בן גוריון ודיקן ביה"ס לרפואה: מנהלי מחלקת המטו-אונקולוגיה, המכון האונקולוגי של אסותא רמת החייל והמרכז הרפואי א.ר.ם, יחד עם הנהלת אסותא בראשותו של פרופ' שוקי שמר

 

שתף

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
personal
simpotms
departments
acf
Filter by Categories
dep3
Departments
ללא קטגוריה
מאמרים

בכתבה: